• img1
  • img2
  • img3
  • img5
  • img4

Δραστηριότητες

Θεματική ενότητα: "Ο ΕΑΥΤΟΣ ΜΟΥ".

1. Δημιουργούμε τον εαυτό μας με διάφορες τεχνικές!

     

 

2. Δημιουργικότητα στη γλώσσα. Τι μπορεί να γίνει η φωνούλα –Οο αν την επεκτείνω;

3. Τι μπορώ να κάνω με τις αισθήσεις μου; Αντιστοιχίζω τις αισθήσεις με τις λειτουργίες τους.

 

  4. Τα χέρια δεν χτυπάνε τα χέρια αγαπάνε. Συζητήσαμε πόσα πράγματα μπορούν να κάνουν τα χέρια μας για να δώσουν χαρά αλλά και τι δεν πρέπει να κάνουν τα χεράκια μας αφού μπορεί να πληγώσουν και να στεναχωρήσουν τους άλλους.

 

 

5. Με σχήματα εγώ, πρόσωπο φτιάχνω στο λεπτό. Τα πρόσωπα αποκτούν αλλιώτικα  χαρακτηριστικά . Μπορεί ένα τρίγωνο να  γίνει μύτη; Αν το στόμα μας ήταν κύκλος θα έμοιαζε σαν να φωνάζουμε; Τι σχήμα να χρησιμοποιήσουμε  για να φτιάξουμε τα αυτιά;

 

6.  Αφού τα παιδιά προβληματίστηκαν ποια συστατικά θα μπορούσε να έχει το φίλτρο της αγάπης, τα ζωγράφισαν και έγραψαν τις λέξεις.  Φέραμε τα υλικά (σεβασμό, φιλιά, υπομονή κ.α.) και φτιάξαμε το φίλτρο της αγάπης, το οποίο έχουμε στην τάξη μας. Όταν λοιπόν κάποιος από μας χρειάζεται λίγη αγάπη, το μαγικό φίλτρο δίνει την λύση.

 

 

7. Με αφορμή το πίνακα του Keith Haring ο οποίος είναι ένας σύγχρονος ζωγράφος αποφασίσαμε και εμείς να φτιάξουμε τις δικές μας φιγούρες.

 

8. Λέμε ναι στην ειρήνη και όχι στον πόλεμο. Προβληματιστήκαμε με ποια χρώματα θα μπορούσαμε να τα αναπαραστήσουμε και συγκρίναμε ποια εικόνα είναι πιο όμορφη.

9. Τι θα μπορούσε να βγαίνει μέσα από τα κανόνια της ειρήνης. Τα παιδιά πρότειναν και σχεδίασαν καρδούλες, το σήμα της ειρήνης, μπάλες, μπαλόνια, λουλούδια.

10. Χίλιοι μύριοι καλογέροι, σε ένα ράσο τυλισμένοι. Τι είναι; Αυτά... κι άλλα πολλά αινίγματα φθινοπωρινών φρούτων, μάθαμε στα πλαίσια της υγιεινής διατροφής. 

11. Χρώματα, κίνηση, ζωντάνια! Όλα αυτά προσπαθήσαμε να αποτυπώσουμε κι εμείς, εμπνευσμένοι από τα έργα του σύγχρονου ζωγράφου Keith Haring.

 

12. Τι είναι αυτό που έχει τελικά σημασία; Να είμαστε όλοι ίδιοι εξωτερικά ή διαφορετικοί έχοντας  μια μοναδική προσωπικότητα; Την απάντηση μας την έδωσε ο Έλμερ μέσα από την όμορφη ιστορία του.

13. Χαρά, λύπη, θυμός, φόβος, κι άλλα πολλά, τα συναισθήματα του ανθρώπου. Έτσι, κι εμείς τα γνωρίσαμε καλά και τα αποτυπώσαμε στις παλέτες των συναισθημάτων.

 

 

Θεματική ενότητα: "ΧΕΙΜΩΝΑΣ".

1. Ήρθε ο χειμώνας και μάλιστα για τα καλά! Έτσι κι εμείς αποφασίσαμε να φτιάξουμε τοπία χειμωνιάτικα, δίνοντας μορφή στη φωνούλα Χ (χιόνι, χιονονιφάδες κ.α.).

2. Από το θέμα του χειμώνα όμως, δεν θα μπορούσε να λείπει με τίποτα ο φίλος μας ο Φρόστι, ο χιονάνθρωπος! Γι΄αυτό κι εμείς φτιάξαμε με κολάζ την μορφή του, αλλά τον κάναμε και τρισδιάστατο δίνοντάς του μια διαφορετική όψη!

 

3. Χειμωνιάτικη ένδυση...δεν θα μπορούσε να λείπει από την θεματολογία μας, γι΄αυτό λοιπόν αφότου συζητήσαμε για τα ενδύματα που χρειαζόμαστε τον χειμώνα, φτιάξαμε και τα δικά μας πολύχρωμα γάντια. 

4. Φτιάξαμε και χειμωνιάτικα σπιτάκια...τοποθετώντας τα κατά αύξουσα σειρά κατά ζυγούς αριθμούς (2,4,6) και γεμίζοντας τα με αριθμό παραθύρων, όσο αναγράφει η σκεπή κάθε σπιτιού.